Umeå....

Jahapp då var man tillbaka i tornedalen igen efter en intensiv helg i Umeå....
Anlände till Umeå ganska sent på fredag kväll, så vi for å käka på max å begav oss i säng.
Lördag steg vi upp, käka frukost i gjorde oss i ordning, sen for jag å Pums till stan medans Adam åkte till Jula å diverse andra affärer.
Shoppade inte så mycke eftersom jag är ganska pank, men unnade mej iaf två nya t-shirts från gina=) sen köpte jag en present åt min karl.
Efter våran runda på stan bar det av till hund-träffen, dock hade vi inte nån tur med vädret det blev ett jäkla skyfall å sen små-regna det mest hela tiden.
Kvällen var det mest viloläge för min del, gick i säng hyfsat tidigt....
Idag steg vi upp rätt så tidigt å åkte nästan genast hemåt.... Hade en mycket trevlig helg, men nog är det alltid skönt å komma hem!!! har ju saknat mina doggs rätt mycke å pauk me såklart=)
Ska nu bege mej till Ötå å hämta Emma från bussen, hon ska komma å hälsa på mej några dagar, fan va kul=)
Nä nu måste jag stressa!

Heipa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0