Men det var då som faaaan......

vad jag är dålig på å uppdatera min blogg, det är bara å inse fakta -jag är ingen bloggare- haha
Har hunnit med massor sen jag skrev här sist, orkar inte dra allt men kan ju ge en liten update iaf....
hmmm va ska jag börja med då?
Jo nå helgen efter min senaste update så var det halloween, jag och min Pums värmde upp med några alkoholhaltiga drycker och utebastu innan vi senare for ut på hotellet, vi hade båda två klänning på oss vilket är nog med utklädnad för oss haha men kul var det =)
Dagen efter anlände mina älskade vänner Daniela å Emma för att fira mig i efterskott, vi lagade god mat (souvas exklusiv i pitabröd) hyrde film å bara umgicks Super-mysigt!!!!
Sen har jag lite minneslucka, har kanske inte häns så mycke...
Men sen en kväll ringde chefen å sa att vi skulle på utflykt dagen efter, och på morgonen bar det av till ren-gärdan haha kul som fan var det, grilla korv å drack varm saft å kolla på när ren-skötarna samla in renar å såna saker....
hmmmm.....va mer har hänt, jobbat mycke som vanligt varit me Pums=)
jo för två helger sen var jag hem till byn (Korpis) å gjorde tårtor i massor, tungt som fan!! först jobbade jag som vanligt hela dagen, sen packa jag mina grejor å åkte iväg, väl framme i Korpis for jag och handlade sen körde jag igång tårt-baket, blev färdig kl: 24.00 då hade jag hunnit göra 4 gräddtårtor, 3 princesstårtor och 2 smörgåstårtor!!!! den natten sov jag som ett barn!!!
I helgen som var tog Pauk, Jakob å jag en Lule-trip för å hälsa på syrran å handla diverse julklappar och andra attiraljer=) fredagen var ganska hädelselös, låg bara å degade i syrrans lägenhet eftersom vi kom dit först på kvällen...
På lördag morgon åt jag frulle å duschade sen drog jag direkt iväg till Stina å hälsade på (äckligt länge sen vi sågs) hennes yngsta son Emil är över ett år och det var första gången jag träffade honom (förresten urmysig liten kille) , nå var där ett tag sen drog jag iväg tillbaka till Örnäset å hämtade upp killarna innan vi körde till Storheden å shoppade, jag å lillebror hämtade upp syrran från jobbet å sen drog vi in till stan å fortsatte spendera där.
Åkte sedan å bytte om å vila en stund innan vi for till Baan Thai å käka middag, åkte därefter till Godishuset och slutligen for vi och bowlade (jag å syrran rockade hårt på banan haha) sen hem till syrran kolla tv å nanna kudde!
Söndag åter till stan och storheden för att slutföra våran julklapps-shopping=) kunde inte låta bli å köpa 3 toppar åt mej själv på Gina Tricot=)
Sen åkte vi hem, när vi kom hem fick vi besök av Pums å Adam å sen var det bara å gå i säng.....
Har väl inte så mycket mer att tillägga.....

Heipa!

Kommentarer
Postat av: Cecci

Gina tricot är en farlig affär... Ialla fall för ekonomin... Man kan aldrig besöka den butiken utan att inhandla en eller flera toppar...

;)

Guds Frid KRAM

2008-12-03 @ 21:23:36
URL: http://bloggycecilia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0