Sömnig lördag....

Sitter här i vårat dunkla vardagsrum å njuter av Janis Joplins härligt raspiga röst som ljuder från mina högtalare, borde fan köpa lite mer skivor med henne, hon en av mina absolut största favoriter! sån jävla själ i låtarna, dom flesta av mina favorit-artister är dom med den där rösten som är långt ifrån perfekt men ändå helt perfekt.
Ok kanske ingen som fattade min förklaring men men haha....
Min kära Paulus är för närvarande nere i källaren med Adam och leker mekaniker=) dom var nyss upp å drack kaffe å käka pepparkakor, men hade rätt bråttom ner å skruva igen....pojkar....
Idag blir det renfilé å potatis med bearnais sås till middag har jag bestämt mmmm....ska bli otroligt gott=)
Hmmm...har jag något mer att tillägga, jo nu kan jag dra en lättnadens suck för nu har jag färdigt alla julklappar, slönt å slippa tänka mer på det!
På tal om jul så funderar jag på å baka pepparkakor å göra jul-skinkan imorgon, mumma!
Nä nu får det nog räcka för idag...

Heipa!


Jag påväg ut med Akira när hon var valp!=)Taget på Hard Rock Cafe i Stockholm mars-07

Kommentarer
Postat av: Stina

Helt galet, ingen har nämnt Janis på hur länge som helst, men nu senaste dagarna har 2st pratat/skrivit om henne :D

Postat av: pums

saaaaara ! du har börjat blogga mer, vad glad jag blir :D måste gå nu, snart hem till gården.

2008-12-16 @ 11:17:06
URL: http://pums.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0