Lööördaaag!

Om man ändå skulle lyckas sova länge på helgerna, men icke! Nå så kan det gå.
Igår hade vi lite party här hemma, ac/dc- fest....det var ganska mycke folk här, jag var ju dock nykter för idag kommer ju min mamma, syrra, storebror å lillebror å kanske hans söta flickvän åxå.
Fyllde ju år i veckan så dom kommer för att fira mej=) Gjorde en tårta igår åxå, den femte på den här månaden haha gjorde ju två när Pauk fyllde år, å förra helgen gjorde jag åxå två för då var pappa å Gudrun å fira mej + att mina svärföräldrar å några vänner åxå fikade då.
Idag ska vi även göra tacos me familjen *mums*
Igår fick jag förresten min första lön för i höst, kännes jävligt skönt!!! fast jag har ju betalat räkningar med mer är halva lönen redan haha nå men det känns skönt det åxå!
Fick iaf rätt mycke pengar när jag fyllt år å dom har jag unnat mej en massa kläder för=)
Nä nu tror jag att jag ska hämta in hundarna å gosa lite=)

Heipa!

Kommentarer
Postat av: Stina

Grattis i efterskott!!! :D kram

2008-10-25 @ 18:38:19
URL: http://mylifemyfeelingsmyblogg.wordpress.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0