Snörvel=(

Usch sitter här hemma å är förkyld, hatar verkligen å va sjuk!!!!
Har som inte uppdaterat här på ett tag, började jobba igen förra veckan på måndag *kul* men jobbigt att komma igång igen efter en lång tid av arbetslöshet.....
Förra helgen fyllde Pauk år så jag bakade två tårtor, mycket roligt var ett bra tag sen jag bakade sist. Trodde jag överdrev när jag gjorde två, men icke blev inte en smula kvar=) tror jag kan min sak haha 
Förresten nu är det bara en å en halv vecka kvar tills jag fyller år, då ska jag banne mej baka igen!!!!
Idag ringde min farmors urgulliga syster å sa att hon har stickat strumpor åt mej, hon är så söt!!! För alla er som inte vet så är jag tok-beroende av yllestrumpor=)
Hmm....vad händer mer i mitt liv då.....
Igår åkte min Pums iväg till Norge me Adam å hundarna, dom ska hälsa på Lina.... kommer bli lite tomt ihelg här i Ötå.....
hoppas verkligen dom kommer hem helskinnade annars jävlar=)
Igår fick jag lite ångest, kom på att jag träffar många av mina vänner alldeles för sällan!
Men va ska man göra? antingen jobbar man eller så har man inte råd!
Hoppas iaf verkligen att jag, Daniela å Emma snart har en riktig återförening me te å mackor=)
Å snart flyttar mamma till Pajala så då kanske jag hälsar på mer hos Lill-strumpan (Lina) också!
Sen har även jag å Pauk pratat om å åka till Lule en hel helg snart å hänga me syrran så då borde jag ha lite tid över å hälsa på hos Stina=)
Nä nu måste jag faktist gå å snyta mej!
Men ha det fint alla!

Heipa!

Kommentarer
Postat av: Stina

Jaaaaa!!! Det vore verkligen kul! Alldeles ALLDELES för länge sen vi sågs!

2008-10-11 @ 14:51:40
URL: http://mylifemyfeelingsmy.blogg.se/
Postat av: emma

när du kommer till luleå ska du svänga förbi mig och daniela också, så kan vi dricka te och käka mackor. :D vi måste ta och ses kring din födelsedag nångång, fan vad jag saknar dig och det var alldeles för länge sen vi umgicks alla tre riktigt ordentligt. :)

2008-10-11 @ 22:13:41
URL: http://levoton.blogg.se/
Postat av: pums

vad du är söt babe :)

2008-10-12 @ 19:38:20
Postat av: Storasyrran

Hejsan hoppsan! Har införskaffat 5 grejjor i present till dig och vissa av grejjorna är kanske flera saker men det blir nog bara 3 paket... HEHE nu är du allt nyfiken va!!! Tihihihi =P



Kramisar i kubik

2008-10-18 @ 19:51:46
URL: http://bloggycecilia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0