Lite uppdatering!!!

Ja då var det väl dags att göra ett litet inlägg här, tänkte försöka trycka in några bilder också=)
För närvarande är det mitt i påsk-helgen, långfredag för att vara mer exakt.... idag vankas det nog ett litet grillparty trots det inte så lockande vädret, är mulet å snöar ganska intensivt.
Imorgon blir det fest och utgång på hotellet om allt går enligt planerna=)
Just nu sitter jag bara å chillar å lyssnar när min kära sambo sågar ved ute på gården, skönt å se andra jobba mohahahaha
hmm....åter till bilderna, tänkte väl försöka lägga in lite bilder på en av smörgåstårtorna jag gjort dom senaste veckorna å nån bild på dogsen=)


    


Elda å Akira i full fart=)


Alla tre kommer fort när godisen åker fram=)


Dragkamp!


Matte-attack!!!


Våran knubbis Smilla=)

Nu tror jag det får räcka för den här gången....nu ska jag ut å grilla korv=)

Heipa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0