Solsken idag!

Jahapp typiskt sista dagen under påsk är det strålande sol!!!! Kunde väl ha varit såhär hela helgen! jaja det är väl bättre än ingen sol alls....
Helgen har varit fullspäckad, fredagen blev det grill-party som jag skrev tidigare, lördagen blev lite lugnare men dock utgång på hotellet på kvällen.
Igår söndag, kom mamma, min syrra å mina bröder hit och vi drog ut me skotrarna å grillade vid en sjö, sen for vi hem å fyllde på väskorna å åkte över till stugan å grillade lite där också....
När vi kom tillbaka hem efter ett x antal timmar värmde Jörgen å Jakob utebastun å badade, vi andra frächade också upp oss och sen for vi ut å käkade pizza.
Sedan var klockan redan halv nio så syskonen åkte hem till Korpis, mamma stannade över natten eftersom hon skulle ända till Pajala å det hade börjat regna.
Idag har vi passat på att njuta av solen, promenerat me hundarna å grillat hamburgare å korv ute på gården me killarna.
Ja det var väl allt jag hade att förtälja nu!

Heipa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0