Min *lyna!

Vad har hon för hårfärg just nu? tror det är brunt me blonda slingor
Brukar hon färga håret? jo då.
Vilka färger har hon haft? många. 
Vad har hon för parfym? vet ej! 
Vad är erat första minne? säkert när vi smygrökte nångång haha
Vart bor hon? Luleå.
Är du avundsjuk på henne? jaa för hon är så smart å en jävel på å fotografera!!!!
Vad heter hennes syskon? Robert
När träffades ni första gången? det kommer jag inte ihåg, säkert när vi var små.
Vad går hon på för sporter? ingen vad jag vet...
Vad brukar hon göra på helgerna? sova, umgås me folk, vara till byn ibland.
Brukar ni säga att ni älskar varandra? självklart!
Har hon fräknar? icke.
Har ni kollat på film någon gång? jepp flera gånger
Har ni bråkat någon gång? aldrig.
Har ni sovit i samma säng? jepp
Har ni skrattat tills ni gråtit? väldigt mååånga gånger.
Har hon sett dig gråta? ja.
Vad ska ni göra i sommar? vet inte säkert umgås en del hoppas jag!!!!
Hur länge har ni varit kompisar? säkert 10 år iaf.
Har hon svikit dig någon gång? nix.
Har ni pratat i telefonen någon gång? ja när man har tur å hon är anträffbar haha
Är ni kompisar om 10 år? absolut.
Och sist, vad heter din vän? Emma Björnfot!!!! min slyna=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0