Stockholm!

Jahapp nu är man åter tillbaka i verkligheten.
Hade en lång-weekend i Stockholm, åkte i torsdags och kom hem i söndags.
Syftet med resan var ju givetvis AC/DC konserten som vi var på i fredags=) men vi har givetvis hunnit med annat också.
Har bl.a hunnit med några besök på Hard Rock Café=) och även passat på att äta massor med god mat!
Både resan dit och hemresan gick helt utan problem, inga förseningar eller andra jobbiga händelser och det mina vänner är helt otroligt, eftersom alla resor jag och Pauk har varit på har haft sina diverse fadäser!
Nå men i alla fall, nog är det så att borta bra men hemma bäst!!!!!
Aldrig i livet att jag skulle vilja spendera någon längre period i Stockholm! all den där onödiga överdrivna stressen, all trängsel och sist men inte minst smutsen!
Det var så fruktansvärt skönt att komma hem och bara kunna andas frisk och fräsch luft och se vit snö!!!!
Nå nog om Stockholm....
Igår satte jag och Pums igång med att demolera rummet där nere som ska bli vardagsrum, fan vad kul det är att riva!!!!
vi blev lite wild and crazy emellanåt haha Nå vi nådde ju resultat iaf, alla takskivor är nedrivna och alla kablar och gardinstänger gick ett tragiskt öde till mötes=)
Lyckades även riva en gardinstång så den flög i höften på mej så jag har en giganto-bula där nu haha
Nä nog sagt idag.

Heipa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0