tjäääna!

Jaha vad händer i fröken Sara´s liv då?
Jag det ska jag berätta! Inte ett jävla skit hahahaha!
Ok kanske lite av en överdrift, men inte långt ifrån sanningen=/
Imorgon är sista dagen på jobbet för den här säsongen, sen är det arbetslösheten som tar över.... nå inte mycke å göra åt det, behöver juh inte va orolig för å missa Hem till gården (Emmerdale) iaf hehe.
Har passat på å unna mej lite prylar nu innan jag blir helt fattig, igår beställde jag lite kläder från H&M, och i förrgår fick jag tre skivor som jag beställt, alla tre var av Volbeat vilka jag sitter å öser för fullt nu! Äckligt bra grupp, heja Danmark hahaha
hmm....har blivit lite mer aktiv, tack vare Pums=) vi har börjat sparka 3ggr i veckan me hundarna, ska ju på utsällning nästa månad (hundarna alltså) så då måste vi alla vara i topp-trim haha
Just nu sitter jag bara å väntar på å få middag, Tepsa lagar maten idag, tror det blir korv-stroganoff, igår bjöd han oss på kyckling...börjar bli lite bortskämda, jävligt skönt å slippa laga mat när man kommer från jobbet!

Nä nu tror jag att jag sagt mitt för idag.

Heipa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0