Rabbahååra=)

Vad har hon för hårfärg just nu? blond å brun tror jag
Brukar hon färga håret? jodå.
Vilka färger har hon haft? mest blonderad eller nån typ av brunt tror jag men andra färger åxå. 
Vad har hon för parfym? ingen aning! 
Vad är erat första minne? det första jag kommer ihåg är iaf när hon kom cyklande på sin mintgröna trehjuling å jag var svundsjuk för att hon hade en splitterny medans jag hade fått ärva nån gammal gul metallhög haha
Vart bor hon? Luleå just nu.
Är du avundsjuk på henne? ja för hon är så stark!
Vad heter hennes syskon? Martina, Sandra å Christoffer
När träffades ni första gången? när hon var bebis drygt 20 år sen. 
Vad går hon på för sporter? sporter? mohahahaha!
Vad brukar hon göra på helgerna? åka till byn ibland, va me sin hund å laga mat, umgås me vänner.
Brukar ni säga att ni älskar varandra? händer väl, men vi är telepatiska=)
Har hon fräknar? jepp
Har ni kollat på film någon gång? ett gäng, brukar hålla händerna å fötterna på varann när vi kollar skräck-film=)
Har ni bråkat någon gång? aldrig.
Har ni sovit i samma säng? jo
Har ni skrattat tills ni gråtit? under 20 år så har det väl hänt några gånger=)
Har hon sett dig gråta? ja.
Vad ska ni göra i sommar? ja vi får väl se, säkert festa, röka å så får hon väl köra bil=)
Hurlänge har ni varit kompisar? läääänge
Har hon svikit dig någon gång? nix.
Har ni pratat i telefonen någon gång? varje dag !
Är ni kompisar om 10 år? absolut.
Och sist, vad heter din vän? Daniela!!!! min Rabbahåååra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0