vännen!

Vad har hon för hårfärg just nu? brunt å rosa
Brukar hon färga håret? jo tror fan det är hon som uppfunnit det haha
Vilka färger har hon haft? låång lista! 
Vad har hon för parfym? säkert nån som doftar gott haha
Vad är erat första minne? när hon kom till Lina på fest och samtal om Hem Till Gården på hotellet ;)
Vart bor hon? Övertorneå
Är du avundsjuk på henne? ja för hon är så jävlar anamma!
Vad heter hennes syskon? öhh "ia" å sven-erik tror jag.
När träffades ni första gången? nåt år sen.
Vad går hon på för sporter? jag vet att hon gillar hockey å tar det på lite för stort allvar ibland hahahaha 
Vad brukar hon göra på helgerna? åka på turné byarna runt, träna sina hundar och sambo;) å va me mej!!!.
Brukar ni säga att ni älskar varandra? givetvis !
Har hon fräknar? ne.
Har ni kollat på film någon gång? det tror jag inte. bara hem till gården.
Har ni bråkat någon gång? aldrig.
Har ni sovit i samma säng? nej.
Har ni skrattat tills ni gråtit? jo då titt som tätt.
Har hon sett dig gråta? hmm, säkert hört mej gråta iaf.
Vad ska ni göra i sommar? ja säkert massor av saker hoppas jag
Hurlänge har ni varit kompisar? ett par år.
Har hon svikit dig någon gång? dum fråga, givetvis inte!
Har ni pratat i telefonen någon gång? varje dag !
Är ni kompisar om 10 år? självklart! såna brudar växer inte på träd!
Och sist, vad heter din vän? PUMS!!! BIBI!!! EVA-MARIA!!!! kärt barn har många namn=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0