Utmaning!

Utmaning.

Jag blev utmanad av min Daniela

Vem är din käraste flickvän? Daniela å Emma å Pums
Vem är din käraste pojkvän? Ricky å Stefan
Vem litar du mest på? Mig själv å mina tre flickvänner=P
Vem vänder du dig till när du behöver någon? Någon av dom jag nämt här ovan.
Vem är dig likast till sättet? Daniela, Emma å Pums
Vem skulle du vilja ta med utomlands? Daniela å Emma=) Pums får inte flyga så.....
Vem skulle du inte vilja ta med utomlands? Ja dom flesta.
Vem var du med senast? Förutom Pauk så var det väl mamma å Lina.
Vem saknar du mest? Daniela å Emma! Mina syskon.
Vem älskar dig mest av dina vänner? Ja bra fråga haha
Vad önskar du dig just nu? Socialt umgänge är såå sällskapssjuk!
Vad önskar du dig inte alls just ? Att jag ska bli sjuk=(
Vad betyder mest för dig? Familjen & vännerna.
Vad får dig på bättre humör? Vänner å Pauk (om det inte är han som retat upp mej=P)
Vad får dig på sämre humör? När jag inte får som jag vill haha
Vad saknar du? Kan inte komma på något just nu.
Vad är dina nyårslöften? Vilket trams!
Hur vill du att din framtid ska se ut? Brukar inte planera för mycke, då kan man inte bli besviken.
Hur vill du leva ditt liv? Ja hmm....
Hur delar du med dig av dina känslor? Genom att prata eller skrika=P
Hur mår du? Bra tror jag väl.

Jag utmanar två personer, och dom är: Pums å Storasyster

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0