Liten update....

Jag antar att det är dags för en liten update av min blogg.....
Har hunnit med rätt mycke sedan mitt sista inlägg.
Valborgs har kommit å gått, den helgen spenderade vi hemma med goda vänner å mycke grillad mat=) Först på torsdagen så var Daniela å Erik å hälsade på, då gjorde vi grillspett som vi åt med potatis-sallad.
Lördagen grillade vi med Pums å Adam, då gjorde vi mat för en hel armé haha grillspett, gillad fläsk-karré, grekisk sallad, potatis-sallad, vitlöks bröd och diverse tillbehör Mums!
Med lite hjälp av min pappa och mina bröder kom vi även igång med golv- och vägg-slipningen i vårat blivande vardagsrum, givetvis har ju svärfar också varit med å hjälpt till.
Så nu har vi kommit iaf en liten bit längre med det också?=)
Helgen som var spenderade jag i Luleå hos min kära syster, det blev mycket shopping både åt oss själva och åt diverse familjemedlemar=) å god mat blev det också.
Det är väldigt mycket roligare å shoppa med min syrra är med Pauk haha
Trots värkande ben å trötta fötter så var det väldigt roligt, å dessutom fick jag ju kvalitétstid me min syster=)
Passade även på att kika in hos min älskade vän Emma när jag för en gångs skull var i stan, mycket trevligt var det å fint hade dom i sin lägenhet också=)
Nä nu måste jag göra lite vettiga saker också.....

Heipa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0